Jij bent een badass van Jen Sincero – Beste zelfhulpboek ooit?

Jij bent een badass Jen Sincero review boekrecensie dagmar valerie

Jij bent een badass. Ja, jij leest nu deze review over het boek Jij bent een badass van Jen Sincero en ik ben erg blij dat je de moeite en tijd neemt om dit artikel te lezen. Waarom? Omdat ik in mijn leven ongelooflijk veel zelfhulpboeken heb gelezen (sowieso meer dan honderd, het is niet voor niets mijn favo genre) en ik nu officieel kan zeggen dat dit boek misschien wel het beste zelfhulpboek is dat ik heb gelezen. Die uitspraak is zeldzaam, maar het boek heeft echt mijn ogen geopend. Jen Sincero heeft mijn leven op zo’n positieve manier weten te veranderen en daarmee heeft zij voor mij (en ons gezin) voor een gigantische impact gezorgd. Deze New York Times-bestseller is vertaald in meer dan 12 talen en Jen Sincero heeft talloze mensen geholpen om leven te transformeren. En met succes, zo ook bij mij. Het boek is praktisch, heel vlot geschreven en je krijgt er een energieboost van waardoor je aan de slag gaat met het leven dat jij voor ogen hebt.  Ik vertel je er met alle liefde en plezier meer over en deel waarom het boek zoveel indruk op mij heeft gemaakt. Twijfel niet langer aan jezelf en start een fantastisch nieuw leven.

Over Jij bent een badass van Jen Sincero

Jij bent een badass! Stop met twijfelen aan jezelf en start een fantastische leven! Met alle wildgroei aan inspirerende zelfhulpboeken is het Jen Sincero gelukt om een verfrissend, goudeerlijk boek te schrijven waarin ze je met hilarische en inspirerende verhalen levensveranderende inzichten geeft. In hoofdstukken als ‘Je brein is je bitch’, ‘Angst is voor losers’ en ‘Het was de schuld van mijn onderbewustzijn’, neemt Sincero je mee op een transformerende tour. Ze laat je zien hoe je je financiën, relaties en carrière een boost geeft en eigenlijk alle geweldige dingen kunt krijgen waar je naar verlangt. Ben je bang om gezien te worden met een zelfhulpboek? Geen zorgen. Sincero was aanvankelijk ook een scepticus en heeft daarom dit boek geschreven met alleen de beste adviezen zonder een new age-sausje. Na het lezen van dit boek ben je een badass, ken je jezelf en snap je waarom je dingen doet, weet je te houden van de dingen die je niet kunt veranderen en de dingen te veranderen waar je niet van houdt, en hoe je het leven gaat krijgen waar je vroeger altijd jaloers op was.

Over Jen Sincero

Jen Sincero is een bestsellerauteur en succescoach die talloze mensen over de hele wereld heeft geholpen om hun leven te transformeren. Jij bent een badass is een New York Times-bestseller en is vertaald in meer dan 12 talen.

Mijn mening over deze bestseller

Ben je klaar voor een overload aan enthousiasme? Ik ben nog behoorlijk ‘high’ na het lezen en zit helemaal in een energieboost nu ik de laatste pagina’s heb omgeslagen van het boek Jij bent een badass geschreven door Jen Sincero. Zij is officieel mijn nieuwe heldin, omdat haar woorden voor zoveel impact in mijn leven hebben gezorgd. Nu al! Het is ongelooflijk hoe een boek je kan raken, dat heb ik ervaren tijdens het lezen van deze bestseller. De flaptekst sprak mij direct aan, maar omdat ik al zoveel boeken in dit genre heb gelezen, waren mijn verwachtingen niet erg hoog. Ik hoopte vooral om ‘lekker te kunnen lezen’ en hier en daar een mooi inzicht op te doen. Ik kan je inmiddels vertellen dat het boek bomvol inspirerende lessen staat en dat het echt je ogen opent. Ik kreeg direct zin om mijn leven met beide handen aan te pakken, want zoals Jen Sincero zegt: ‘Waarom je hele leven op je tenen lopen totdat je veilig aankomt bij de dood?’. Hou van jezelf, nu je nog een kans hebt. Loyaal en onbeschaamd. Hou van jezelf en je zult onverslaanbaar zijn. Hou van jezelf, je doet het geweldig. Hou van jezelf, nu op dit moment, waar je je ook bevindt.

De mooiste lessen die ik uit dit boek mocht halen zijn ‘Stop de stroom met rommel’ en ‘Het is jouw taak om zo echt te zijn als je kunt zijn’. De eerste les heeft betrekking op fysieke en mentale rommel waarmee we onszelf volproppen. Ik zeg regelmatig dat ik mijzelf niet langer wil vullen, maar voeden. Toch kwam deze les extra binnen, omdat Jen Sincero op zo’n praktische manier haar ervaringen en tips deelt waardoor je het gevoel hebt er direct iets mee te kunnen doen. Het heeft meteen impact, omdat haar taal zo helder en krachtig is. Bovendien overheerste bij mij het gevoel waarom ik er nu niet alles aan zou doen om er het beste van te maken wat ik in mij had. Dank je wel Jen Sincero voor deze geweldige reminder!

Als ‘self-help junkie’ hoop ik dat je jezelf dit boek gunt. Start vandaag met lezen én jouw droomleven. Dit boek heeft mijn leven echt positief veranderd.  Jij bent een badass is officieel het beste zelfhulpboek dat ik heb gelezen!

Jij bent een badass | Jen Sincero | ISBN 9789022576793 | Boekerij | 256 pagina’s | €19,99 | Klik hier voor meer informatie over het boek.

Veel liefs, Dagmar

Follow me on Facebook ☆ Bloglovin ☆ Twitter ☆ Instagram ☆ Mijn boek Liever met lef